مجموعه ما با ماموریت تولید پنجره های دوجداره عایق و استاندارد آلومینوم ترمال بریک و upvc با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه ۱۵ ساله کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹7 فعالیت خود را آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم انداز ۱۰ ساله شرکت ( رسیدن بعنوان یکی از تولید کننده برتر پنجره دوجداره استاندارد و با کیفیت در کل ایران) به اهداف مورد نظر در مسیر این چشم انداز دست یابد و با تکیه بر دانش روز و تولید محصول استاندارد و با کیفیت و همچنین نوآور، توانسته است در کنار مشتریان عزیز خود جایگاه مناسبی در این صنعت بدست آورد و در بین نمایندگان شرکت های تولید کننده پروفیل بعنوان یکی از نمایندگان برتر شناخته شود. مجموعه ما در راستای اهداف نوآورانه خود بعنوان یکی ازتولید کنندگان پنجره های دوجداره ارسی به سبک معماری ایرانی اسلامی، شناخته شده است.
منشوراخلاقی
پایبندی به ارزش های اخلاقی و رعایت اصول تعهد، صداقت، اعتماد، عدم غیبت، عدالت، صراحت و صمیمیت.
حضور به موقع در محل کار و رعایت انظباط اداری، پیراستگی محیط کار، آراستگی پوشش ظاهری مطابق با فرهنگ عمومی جامعه.
تلاش در جهت استفاده هرچه بهتر از اطلاعات، دانش، خلاقیت، نوآوری و علم روز و ارتقاع توان علمی و تخصصی در حیطه امور محوله.
پایبندی به فرهنگ کار و تلاش و التزام به اجرای صحیح و به موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به گروه و ایجاد توازن بین منافع فردی و سازمانی با اولویت دهی به منافع سازمانی.
پایبندی به انصاف و عدالت توزیعی و رویه ای در همه شئون حرفه ای و پرهیز از هرگونه تبعیض در مواجه با منابع انسانیرا از اصل آموزه های اخلاقی خود می دانیم.
رعایت احترام و ادب و متانت نسبت به ارباب رجوع، همکاران و به ویژه پیشکسوتان و پایبندی به فرهنگ نقد پذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری.
ترویج سلامت اداری و رعایت رازداری و حفظ اسرار سازمانی.
سرمایه زیر ساختی گروه را سرمایه انسانی تشکیل می دهد.
استفاده بهینه از منابع و امکانات شرکت و جلوگیری از اصراف با رعایت صرفه جویی منطقی.
اعضاء نسبت به همدیگر در تمام شرایط نقش حمایتی خواهند داشت.
پرهیز از تعصبات قومی، نژادی، مذهبی، سیاسی و تلاش در جهت عدم تاثیر این تعصبات در روابط انسانی.
صداقت در ارائه پاسخگویی و راهنمایی مشتریان.
رعایت انصاف در عقد قرارداد ودوری از هرگونه داد و ستد ناروا را شرط کسب و کار خود می دانیم.ناروا مانند گران فروشی_کمفروشی_غبن و غش در معامله.
مشتری و اعتماد او، سرمایه اصلی گروه محسوب می شود، همه اعضاء گروه، خود را مکلف می دانند در همه شرایط در رابطه با رعایت حقوق مشتری کوشا بوده و نسبت به آن جوابگو باشند.
انتقاد حق مشتری و مصرف کننده است.پاسخگویی، نقد پذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، جزء وظایف سازمان می باشد.
دیدگاه مشتری و مصرف کننده را ارج می نهیم.
تضمین کیفیت محصولاتی که به مشتریان عرضه می گردد، در همه شرایط خود را ملزم به رعایت آن می دانیم.
اعتقاد بر رقابت سالم با سایر رقبا و احترام متقابل در محیط و بازار کسب و کار نسبت به سایر تولید کنندگان.