مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت یکی از راههایی است که مالکان محترم جهت نوسازی ساختمان های خود اعم از مسکونی، تجاری و اداری و … می باشد.
در این روش بر اساس موقعیت ملک و ارزش ریالی و ضوابط شهرسازی مالکین و سازندگان توافق نامه ای با هم به امضاء میرسانند که طی آن سازنده موظف میگردد طی مدت مقرر اقدام به اخذ جواز، تخلیه ملک، تخریب، نوسازی، تهیه سند و تحویل به مالکان شود، با این شرط که درصدی از ملک را سازنده جهت دستمزد از مالک تحویل می گیرد.
در طول سنوات گذشته قیمت ملک افزایشی بوده و با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تعرفه های آب، برق، گاز، شهرداری و … حفظ کیفیت ساخت را برای سازندگان بسیار مشکل نموده است.
با توجه به اینکه هم اکنون مشارکت در ساخت به صورت کاملا سنتی توسط مشاورین املاک انجام می پذیرد، این شرکت با تکیه بر توانمندی های خود و اصول تجارت شروع به بهینه کردن شرایط و ایجاد قوانین جدید جهت بهبود در کیفیت و سودآوری مطلوب برای مالکان محترم نموده است.
استفاده از مهندسین متخصص و نیرو های مجرب در کنار طراحی داخلی مناسب با کاربری، تامین نور مکفی، عدم فضای نامناسب،استفاده از متریال مدرن و شیک و نمای زیبا باعث میشود که ساختمانی متمایز از بقیه ساختمان ها داشته باشید که این امر منجر به افزایش قیمت هم برای مالکان محترم و هم سازندگان شود.
گروه ساختمانی HVF مجری طرح های عمرانی و مشارکت در ساخت با رزومه عالی در خدمت شهروندان محترم می باشد.
از پروژه هایی که این شرکت در ساخت آن مشارکت داشته می توان به ساختمان نواب اشاره کرد