گروه  ساختمانی HVf به عنوان فعال  در پروژه‌های ساختمانی، با هدف جلب رضایت ذینفعان شامل مشتریان، سهامداران و کارکنان و بهبود مستمر در افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم مدیریت، خط مشی خود را بر اساس الزامات استانداردهای به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱ – شناسایی نیازها تأمین خواسته های بالقوه و بالفعل مشتریان در تمامی مراحل زنجیره ارزش.

۲ – توجه به دانش فنی در عرصه ساخت و ساز با محوریت صرفه جویی در مصرف انرژی و منابع، رعایت قوانین و مقررات ملی و بین المللی و تعهد به پیشگیری از آلودگی­های زیست محیطی.

۳ – تعهدبه پیشگیری از مصدومیت بیماری و خسارت با کاهش عوامل زیان آور و حوادث محیط کار.

۴ – بهبود مستمر سیستم‌­ها،‌ فرآیندها و ارتقاء بهره‌وری با محوریت فن‌آوری اطلاعات و استفاده از راهکارهای جدید و بکارگیری دانش نوین و استانداردهای فنی و مهندسی مورد توجه می‌باشد.

۵ – کسب رضایت مشتریان از طریق انجام به موقع تعهدات و ارائه بهینه خدمات.

۶ – ارتقاء مستمر سیستم‌های فروش و تضمین طراحی و اجرا به منظور تأمین حداکثر رضایت مشتریان.

۷ – افزایش رضایتمندی و سطح انگیزه سرمایه­‌های انسانی سازمان از طریق ارتقای دانش فنی و مهارت­های فردی و همچنین فراهم آوری بستر مناسب جهت بروز خلاقیت منابع انسانی.

۸ – بهره‌مندی از پتانسیل بخش­های خصوصی در جهت سرمایه­‌گذاری و مشارکت در پروژه ­ها.

۹ – کاهش زمان اجرا، کاهش هزینه تمام شده و ارتقای سطح طراحی پروژه‌­ها با توجه به استانداردهای مدیریت پروژه و مدیریت کیفیت، به کارگیری تکنولوژی‌­های نوین در فرآیند ساخت وساز مدیریت کارآمد، دانش سازمانی مرتبط با آن.

۱۰ – انطباق کیفیت پروژه‌­ها با اهداف سازمان، خواسته های بالفعل و بالقوه مشتریان، استانداردهای صنعت و بازار عرضه محصولات از طریق کنترل مداوم در تمامی مراحل زنجیره ارزش و تمرکز بر جلب رضایت کلیه ذینفعان.

۱۱ – ارتقاء سطح مدیریت کارفرمایی و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط مشاوران و پیمانکاران در مطالعه، اجرا و نظارت بر طرحها.

۱۲ – بهبود و ارتقاء توانایی در پاسخگویی به شکایات مشتریان با بهره­‌گیری از روش منطقی و سیستماتیک در جهت جلب رضایت و خشنودی کامل ایشان و ارتقای دانش مشتری در راستای کاربری بهینه از خدمات .

مسئولیت استقرار و حفظ نظام مدیریت یکپارچه و تحقق اهداف بر اساس این خط مشی به نماینده مدیریت اعطاء می‌گردد و کلیه پرسنل متعهد به آن می‌باشند و اینجانب موارد مربوط به اجرا و درک این خط مشی را از ایشان پیگیری نموده و در راستای بهبود آن اهتمام کامل دارم.

حمیدرضا واشقانی فراهانی